پرستاری در ترکیه هنگام وقوع زلزله بیماران را نجات داد ایمنی در صنعت فولاد
.:: Your Adversing Here ::.
 

پرستاری در ترکیه هنگام وقوع زلزله بیماران را نجات داد

 به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، به نقل از شبکه تی آرتی خبر، شدت زمین لرزه ۷.۷ ریشتری که ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داد در دوربین‌های امنیتی بیمارستان عنایت توپچی اوغلو Inayet Topçuoğlu در غازی آنتپ منعکس شد. شیما آلاکوش، پرستار بخش اطفال بیمارستان، با عجله از راهرو‌های بیمارستان عبور کرد تا بیماران خود را در جریان زلزله نجات دهد. وی بعد از نجات بیماران از این بخش بیمارستان بار دیگر به بخش‌های دیگر بیمارستان بازگشت و سایر بیماران را نیز از بیمارستان خارج کرد.


شیما آلاکوش در مصاحبه با شبکه تلویزیونی تی آرتی خبر دولتی درباره این حادثه گفت: جان بیماران ابتدا به خداوند و سپس به پرسنل بیمارستان سپرده شده است. هنگامی که اولین موج زلزله را احساس کردم، به فکر نجات بیماران افتادم. در همان لحظه فکر کردم که اگر نتوانم بیماران را نجات دهم، حداقل باید در کنار آن‌ها باقی بمانم. من مراقب کودک بیمار بودم. بیماران ابتدا به خداوند و سپس به عنوان امانت به ما سپرده شده اند. ما پرسنل پزشکی و درمانی باید همیشه در کنار بیماران باشیم. من هم در لحظه وقوع زلزله فکر کردم که از لحاظ وجدانی و قلبی در کنار بیماران باشم و حتی بیمارانی را که نمی‌شناختم، باید نجات می‌دادم. ساعت ۰۴.۰۰ به بخش اورژانس بیمارستان نزد همکاران رفتم. زلزله را حس کردم و فریاد زدم که کودکان در بخش کودکان را باید نجات داد. ابتدا تلاش کردم خونسری خودم را حفظ کنم و کمی بعد حس کردم که شدت زلزله کم شده است و کودکان را بغل کرده و به خارج از ساختمان منتقل کردم. اگر بلایی سر بیمارانم می‌آمد، نمی‌توانستم با تحمل عذاب وجدان زندگی کنم. بار دیگر به ساختمان بیمارستان بازگشتم و در اتاق ۱۰۹ ارتوپدی یک بیمار دیگر را نجات دادم و در طبقه دوم بیمارستان بخش داخلی نیز بیماران بزرگسال بستری بودند و با کمک همکاران آن‌ها را نیز نجات دادیم. اعضای خانواده ام هم ساکن غازی آنتپ هستند. اما نتوانستم با آن‌ها تماس تلفنی بگیرم. از وضعیت خانواده ام نیز اطلاعی نداشتم و به انجام وظیفه ادامه دادم. اکنون وجدان آسوده‌ای دارم. برای ادامه انجام وظیفه در غازی آنتپ مانده ام. خوشبختانه خانواده ام آسیب ندیده اند. خداوند از دوستان و پرسنلی که در غازی آنتپ به فعالیت خود ادامه می‌دهند، راضی باشد. فداکاری آن‌ها بسیار بیشتر از اقدامات من است. از اینکه به انسان‌ها خدمت می‌کنم بسیار خوشحال و خشنود هستم. البته فامیل درجه دوم من فوت کرده و آسیب دیده اند. همه غمگین هستیم. دوران سختی را می‌گذرانیم. ان شاء الله این دوران سخت را نیز پشت سر خواهیم گذاشت. ما خانواده هفت نفری هستیم. آن‌ها را به بورسا منتقل کردم. اکنون در منزل یکی از فامیل‌ها ساکن هستم. به انجام وظیفه در غازی آنتپ ادامه می‌دهم و انجام کار‌های خوب باعث روبرو شدن با انسان‌های خوب می‌شود و بسیار امیدوار هستیم.


نظرات شما عزیزان:

سمیرا
ساعت20:23---24 بهمن 1401
درست مثل من????

فرشته
ساعت20:22---24 بهمن 1401
????????????????????????

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






sajjadzamani

سجاد زمانی

sajjadzamani

http://sajjadzamani.loxblog.com

ایمنی در صنعت فولاد

پرستاری در ترکیه هنگام وقوع زلزله بیماران را نجات داد

ایمنی در صنعت فولاد

به اولين و بزرگترين سايت رسمي ايمني و بهداشت در صنعت فولاد(ذوب و نورد)كشور خوش آمديداميدواريم ساعات خوب و خوشي را سپري كنيد. آرزوي ما هدف ما و هدف ما بهبود شرايط ايمني و بهداشتي كشورعزيزمان ايران مي باشد رعایت اصول ایمنی و بهداشت در کارخانجات اگر جدی گرفته نشود علاوه بر اینکه خسارات جبران ناپذیر مستقیمی که برای کارخانه در بردارد برای اینده کارفرمایان و آویزون شدن عده ای از کارگران دارای نقص عضو و معلول را دربرخواهد داشت

ایمنی در صنعت فولاد